Konteinerių pastatymo taisyklės
Maksimalus prastovos/laukimo laikas esant konteinerio greitam pakrovimui, yra nuo 30 min. iki 1 valandos,
jeigu tai viršija šią nuorodą, tai laukimo laiko tarifas yra 50,00 EUR/h + PVM. Perkrauto konteinerio atveju
taikoma 100,00 EUR + PVM bauda. Konteineris laikomas perkrautu kada atliekos kyšo virš konteinerio bortų.
Atliekų neturi būti daugiau nei yra konteinerio gabaritas. Nesilaikant svorio apribojimų taikoma 200,00 EUR +
PVM bauda. Viršsvoriu yra laikoma, kada į 6, 7, 8, 10 m3 konteinerius pakraunama daugiau nei 9 tonos atliekų
(Pagal UAB Ekonovus taisykles perkrova yra laikoma, kai į 6, 7, 8, 10 m3 konteinerius pakraunama daugiau nei 3
tonos atliekų). Konteinerio nuoma pradedant aštuntąja darbo diena yra 6,67 EUR/per dieną + PVM. Klientas
nurodo vietą konteineriui (-iams) pastatyti, užtikrindamas patogią prieigą įvežant ir išvežant. Esant
būtinybei suderinama konteinerio (-ių) pastatymo vieta su žemės savininku. Konteinerį (-ius) draudžiama
perkelti. Neužtikrinus reikiamo privažiavimo įvežant, išvežant ar keičiant konteinerį, taikoma 50,00 EUR + PVM
bauda už kiekvieną atvažiavimą.
Taisyklės ir sąlygos
Paslaugų teikimo taisyklės
Naudodamiesi kuria nors UAB „Zoltapp“ (Zolt) internetiniame tinklapyje „ZoltWebApp“ (Zolt Internetinė
programėlė) nurodytomis paslaugomis, Jūs sutinkate laikytis šios Paslaugos teikimo taisyklių (Taisyklės).
Prieš ZOLT internetinėje programėlėje užsakant Paslaugą, prašome atidžiai perskaityti Paslaugos teikimo
taisykles. Jeigu su jomis nesutinkate, prašome nenaudoti Zolt internetinės programėlės ir neužsakykite joje
siūlomų Paslaugų.
Apibrėžimai
-
Klientas
- yra fizinis ar juridinis asmuo, užsiregistravęs ir naudojantis Zolt internetinę Programėlę bei atliekantis
Zolt internetinėje Programėlėje nurodytos Paslaugos/ų užsakymą.
-
Paskyra
– Zolt Internetinėje Programėlėje sukurta ir įregistruota Kliento naudotojo paskyrą (profilis).
-
Taisyklės
– yra Paslaugų įforminimo ir teikimo taisyklės, reglamentuojančios Užsakymo įforminimo ir teikimo tvarką,
įpareigojančios Klientą ir Partnerį, jeigu jie naudojasi Programėle ir užsako Partnerio teikiamas Paslaugas.
-
Paslauga
– yra statybinių atliekų tvarkymo paslaugos, kurias galima užsakyti ZOLT Internetinėje Programėlėje ir kurių
teikimą įforminus Užsakymą užtikrina Partneris.
-
Partneris
– Paslaugos teikėjas, gavęs visus reikalingus leidimus konkrečioms Paslaugoms teikti, sudaręs
bendradarbiavimo sutartį su Zolt ir siūlantis savo paslaugas tarpininkaujant Zolt Internetinei Programėlei.
-
Užsakymas
– Kliento Zolt Internetinėje Programėlėje pasirinktas ir įformintas Paslaugos užsakymas, kuris vadovaujantis
Taisyklėmis yra įpareigojantis Klientą ir Partnerį ir kuris po jo įforminimo ir patvirtinimo iš Partnerio
pusės kartu su Taisyklėmis yra laikomas nuotoline sutartimi tarp Kliento ir Partnerio.
-
Zolt
– UAB “ZOLTAPP”, registracijos numeris 306392618 , juridinis adresas V.Nagevičiaus g. 3, Vilnius, Lietuva.
Zolt elektroninio pašto adresas: info@zoltapp.lt.
-
Zolt Internetinė Programėlė
– internetinė programėlė (skaitmeninė programėlė) pavadinimu “zoltapp.lt/order/containers”, kurioje Klientas
gali užsakyti ir įsigyti Paslaugas iš Partnerių.
Zolt Internetinės Programėlės naudojimas, Kliento atitiktis ir Paskyra
- Zolt užtikrina Zolt Internetinės Programėlės veikimą, kurioje naudodamiesi Zolt Internetine Programėle
Klientai gali užsakyti Paslaugas iš Partnerių.
- Zolt gali bet kada iš dalies arba visiškai pakeisti ar ištrinti bet kurią Zolt Internetinės Programėlės
dalį, informaciją ir kt., įskaitant funkcijas, Paslaugų asortimentą ir Partnerius, kurie yra prieinami
Zolt Internetinėje Programėlėje.
- Zolt Internetinė Programėlė apima informaciją apie Partnerio pasiūlytas Paslaugas, įskaitant informaciją
apie Paslaugų pasirinkimo galimybes, Paslaugų prieinamumą ir Paslaugų kainas. Informacija apie kiekvienai
Paslaugai taikomą mokestį yra nurodyta Zolt Internetinėje Programėlėje.
- Norint užsakyti Zol Internetinėje Programėlėje esančias Paslaugas (naudojantis Zolt Internetine
Programėle), reikia apsilankyti Zolt Internetinėje Programėlėje - zoltapp.lt/order/containers ir atlikti
užsakymą laikantis nurodytos užsakymo įforminimo tvarkos. Zolt Internetinės Programėlės paskyros sukūrimo
metu Kliento mobilaus telefono numeris ir (arba) elektroninio pašto adresas bus susieti su konkrečia
paskyra ir įtraukti į Zolt duomenų bazę.
- Klientas turi teisę pateikti Užsakymą, jeigu:
- Klientas turi Zolt Internetinėje Programėlėje registruotą Paskyrą (užsakymas gali būti sukurtas ir be
paskiros, tačiau Užsakymas turi būti patvirtintas įvedus ir patvirtintus asmens duomenis);
- Klientas yra ne jaunesnis nei 18 (aštuoniolikos) metų amžiaus ir turi teisę pateikti Užsakymus;
- Klientas Paskyroje nurodė galiojančias kredito ar debeto korteles, ar kitą Zolt Programėlės palaikomą
mokėjimo būdo informaciją.
- Įdiegdamas Zolt Internetinę Programėlę, registruodamasis ir naudodamasis Paskyra, Klientas:
- Sutinka ir patvirtina, kad Zolt Internetinėje Programėlėje registruos ir naudos tik savo tikrą vardą,
pavardę, teisingą asmeninę ir mokėjimų kortelės informaciją, taip pat atnaujins reikiamą informaciją,
pasikeitus paskyroje įrašytiems duomenims;
- Atsako už prieigą prie savo Paskyros, jos kontrolę ir saugumą, įskaitant, tačiau neapsiribojant: a)
savo Paskyros vartotojo vardu ir slaptažodžiu; b) visais Paskyroje atliktais veiksmais, įskaitant
teisingą ir neteisingą Užsakymo pateikimą ir patį užsakymą, nes jeigu tik Klientas nežinojo apie
Paskyros neteisingą naudojimą, Zolt gali daryti prielaidą, kad kiekvienas besinaudojantis Kliento
Paskyra turi teisę tai daryti;
- Nenaudoja ar nebando naudotis kito asmens Paskyra ir (arba) patekti prie kito asmens asmeninių
mokėjimų duomenų Zolt Internetinėje Programėlėje, arba panaudoti kitam asmeniui priklausančias
mokėjimų korteles, naudojantis Zolt Internetine Programėle be šio asmens sutikimo;
- Įsipareigoja nedelsiant informuoti Zolt, jeigu sužino apie bet kokią neleistiną prieigą prie Paskyros
ar jos naudojimą, ar kitą situaciją, dėl kurios gali nepavykti valdyti Paskyros;
- Sutinka, kad Zolt turi teisę sustabdyti ir (arba) atjungti Paskyrą ir (arba) atsisakyti vykdyti arba
atšaukti bet kokius Kliento Užsakymus jeigu:
a) Klientas netinkmai naudoja Zolt Internetinę Programėlę ar sukelia žalą ar nuostolius Zolt ar jos
darbuotojams, Zolt Internetinės Programėlės veikimui ir (arba) Partneriui ar jo darbuotojams;
b) Klientas atlieka netikrą Užsakymą (Pavyzdžiui, nesumokėdamas, nurodydamas neteisingą Užsakymo
įvykdymo adresą ar nebūdamas Užsakymo vykdymo vietoje) ar nesilaiko Taisyklėse nurodytų reikalavimų;
c) Zolt turi pagrįstų abejonių dėl Užsakymo tikrumo ar teisingumo;
d) tokiu būdu užtikrinamas teisingas Zolt Internetinės Programėlės naudojimas, įvertinant sukčiavimo
prevenciją, įvertinant riziką, ištiriant klientų tikruosius ketinimus;
e) tokiu būdu užtikrinama, kad Klientas laikosi Taisyklių;
f) tai kyla dė galiojančių teisės aktų reikalavimų ar teismo, valstybės ar savivaldybės įstaigos
sprendimo ar nutarties;
- Sutinka, kad dėl Paslaugų ir (arba) Užsakymų Zolt gali Klientui nusiųsti trumpąją žinutę (SMS),
pranešimus ir elektroninio pašto pranešimus.
- Papildomai bet kitų Taisyklėse nurodytų įsipareigojimų, Klientas, naudodamasis Zolt Internetine
programėle, negali:
- Apeiti, išjungti ar kaip nors kitaip trikdyti bet kokias su Zolt Internetine Programėle susijusias
apsaugos funkcijas;
- Leisti kitam asmeniui naudotis Zolt Internetine Programėle ir Paskyra Kliento vardu;
- Naudotis Zolt Internetine Programėle, jeigu Zolt sustabdė ar uždraudė Klientui ja naudotis;
- Remti, skatinti ar užsiimtti bet kokia neteisėta ar nusikalstama veikla ar kita veikla, keliančią žalą
ar nuostolius bet kuriam asmeniui ar turtui;
- Modifikuoti, įsikišti, perimti, naikinti ar įsilaužti į Zolt Internetinę Programėlę,
- Piktavališkai naudotis Zolt Internetine Programėle, sąmoningai paleidžiant virusus, Trojos arklius ar
kitą medžiagą, galinčią bet kokiu būdu pakenkti Zolt Internetinei Programėlei ar bet kokiam Zolt
Internetinės Programėlės naudotojui;
- Rinkti bet kokius duomenis iš Zolt Programėlės, jeigu toks rinkimas neatitinka Taisyklių reikalavimų;
- Pateikti arba skelbti bet kokį turinį, kuriame yra smurto, arba kuris yra įžeidžiantis, grasinantis,
nepadorus, klaidinantis ar melagingas;
- Pateikti ar skelbtti bet kokį turinį, kuris nepriklauso Klientui arba kurio Klientas neturi teisės
naudoti arba kuris kitaip pažeidžia autorių teises, prekių ženklų ar kitas trečiųjų asmenų teises;
- Pateikti ar skelbti bet kokią informaciją ar komentarus apie kitą asmenį be to asmens sutikimo;
- Imtis kitų veiksmų, kurie laikomi netinkamais naudojantis Zolt Internetine Programėle.
- Jeigu Zolt, laikydamasi Taisyklėse nurodytos teisės atšaukti Užsakymą, jį atšaukia, tačiau Klientas jau
sumokėjo už atitinkamą Užsakymą, Zolt grąžina gautą mokėjimą per 14 (keturiolika) dienų nuo Užsakymo
atšaukimo dienos į Kliento mokėjimo priemonių sąskaitą, iš kurios Klientas buvo apmokėjęs paslaugą. Zolt
prieš grąžindamas Klientui lėšas, laikantis Taisyklių 4.3 ir 4.4 punktų reikalvimų, turi teisę
išskaičiuoti nuostolius, netesybas ar kitokio pobūdžio mokesčius, kuriuos Zolt ir (arba) Partneris partyrė
dėl Kliento kaltės.
Užsakymo pateikimo tvarka
- Jeigu Klientas pageidauja užsakyti Paslaugą naudodamasis Zolt Internetine Programėle, Klientas pateikia
užsakymą pagal Taisykles ir Zolt Internetinėje Programėlėje nurodytą informaciją, kad Partneris galėtų
įvykdyti Užsakymą.
- Klientas darydamas Užsakymą ir prieš Užsakymo pateikimą privalo atidžiai peržiūrėti Užsakyme nurodytą
informaciją ir jos atitikimą faktinei situacijai. Zolt ir Partneris neatsako už netinkamą Paslaugos
teikimą, jeigu tai įvyko dėl to , kad Klientas nurodė neteisingą informaciją Užsakyme.
- Pateikiant Užsakymą, Zolt Internetinė Programėlė taip pat Klientui pasiūlo Partnerių prieinamų Paslaugų
vykdymo datas ir laikus, bei atitinkamą Paslaugos mokestį. Klientas iš visų pasiūlytų Paslaugos teikimo
variantų pasirenka sau tinkamiausią variantą.
- Zolt, gavus Kliento pateiktą Užsakymą, ne vėliau kaip per 12 (dvylika) valandų nusiunčia su Užsakymu
susijusią informaciją Partneriui. Partneris ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas privalo
informuoti Zolt apie Užsakymo priėmimą arba atsisakymą vykdyti Užsakymą. Jeigu Klientas pateikdamas
Užsakymą pageidauja, kad Paslauga būtų teikiama kitą dieną po Užsakymo pateikimo, Partneris gavęs
konkretaus Užsakymo informaciją privalo informuoti Zolt apie Užsakymo priėmimą ar atsisakymą vykdyti
Užsakymą ne vėliau kaip iki atitinkamos dienos 19.00 val. Jeigu Partneris atsisako vykdyti Užsakymą, Zolt
apie tai kuo greičiau informuoja Klientą.
- Nuo to momento, kai Partneris priima Užsakymą, ir Zolt Partnerio vardu patvirtina Kliento Užsakymą, yra
laikoma, kad Klientas ir Partneris tarpusavyje patvirtino Užsakymą ir sudarė nuotolinę sutartį dėl
Paslaugos teikimo.
- Kliento pasirinktas Partneris teikia Užsakyme nurodytą Paslaugą pagal Kliento Užsakyme nurodytą
informaciją. Zolt neteikia Paslaugos Klientui, taip pat neprisiima jokios atsakomybės už Kliento pateikto
ir patvirtinto Užsakymo vykdymo eigą, kokybę ir atitikimą taikomų norminių aktų reikalavimams. Zolt
neprisiima atsakomybės už netinkamą Užsakymo įvykdymą iš Partnerio pusės.
- Vos tik prasidėjus Užsakymo vykdymui, Klientas negali atšaukti ar atsiimti užsakymo. Todėl prieš
pateikiant Užsakymą Klientas privalo atidžiai ir nuodugniai susipažinti su Užsakyme nurodyta informacija.
- Jeigu Klientas yra fizinis asmuo, tai nepaisant Taisyklių 3.7 punkto, Klientas, kaip vartotojas, turi
teisę teisės aktais nustatyta tvarka pasinaudoti atsisakymo teise ir atšaukti Užsakymą, kol Partneris
nepradėjo jo vykdyti. Prieš pasibaigiant sutarties atsisakymo teisės terminui, Klientas informuoja Zolt
apie sprendimą atšaukti Užsakymą, pateikdamas pranešimą apie pasinaudojimą atsisakymo teise. Pranešimą
apie pasinaudojimą atsisakymo teise Klientas pateikia naudodamasis Zolt programėlėje prieinama atisakymo
forma arba nusiųsdamas ją el.pašto adresu: gt@zolt.lt. Gavus Kliento elektroninį atsisakymą Zolt
nedelsiant informuoja Klientą apie atsisakymo gavimą, taip pat apie tai informuoja ir Partnerį.
- Jeigu Zolt prieš Kliento Užsakymo atšaukimą nuskaičiavo (paėmė) pinigines lėšas Taisyklių 4 skyriuje
numatyta tvarka, Zolt nepagrįstai nedelsdamas, tačiau ne vėliau kaip 14 (keturiolika) dienų nuo dienos,
kai gautas Kliento Taisyklių 3.8 punkto nuostatas atitinkantis Užsakymo atšaukimas, grąžina Klientui
nuskaičiuotas pinigines lėšas už numatytą Užsakymą.
- Klientas turi teisę teikti pretenzijas dėl suteiktos Paslaugos kokybės ir atitikimo Užsakyme nurodytos
informacijos laikymosi, pateikdamas skundą Taisyklių 8 skyriuje nustatyta tvarka.
- Jeigu Klientas kreipiasi į Zolt dėl žalos atlyginimo, susijusio su Paslaugos trūkumais, neatitikimų, ar
dėl kitų priežasčių, Zolt gali prašyti Kliento atsiųsti įrodymus, pavyzdžiui, nuotraukas, kad užfiksuotų
ir patikrintų Kliento nurodytus Užsakymo trūkumus.
- Klientas žino ir yra informuotas, kad Partneris gali turėti atskiras taisykles ar garantijas, kurios
galioja Užsakymui be tų, kurios nurodytos Taisyklėse. Partneris apie savo Paslaugos teikimo taisykles ir
garantijas skelbia savo tinklapyje arba informuja Klientą kitu būdu. Zolt Internetinėje Programėlėje
neskelbia Partnerio sąlygų ir apie jas Kliento atskirai neinformuoja.
Mokėjimai
- Norėdamas užsakyti Paslaugą ir pateikti Užsakymą, Klientas Zolt Internetinėje programėlėje privalo suvesti
galiojančios kredito korteles, debeto korteles ar kitos mokėjimo priemonės, palaikomos Zolt Internetinės
Programėlės, informaciją. Zolt neišsaugo Kliento mokėjimo priemonės informacijos, nes tai atlieka trečioji
šalis – mokėjimo paslaugų teikėjas – kurią naudoja Zolt. Pildydamas ir pateikdamas Užsakymą, Klientas
sutinka atlikti visų Užsakymų, pateiktų Zolt Internetinėje Programėlėje, apmokėjimą.
- Klientui pateikus užsakymą Zolt Internetinėje Programėlėje, Zolt turi teisę per Zolt pasirinktą mokėjimo
paslaugų teikėją Partnerio vardu rezervuoti mokėjimą už Paslaugą, atliktą Kliento pasirinktu mokėjimo
būdu. Mokestis už Kliento Užsakyme pasirinką Paslaugą automatiškai nuskaičiuojamas nuo mokėjimo, kurį
atliko Klientas pasirinktu būdu. Įvesdamas pasirinkto mokėjimo būdo duomenis Zolt Internetinėje
Programėlėje, Klientas sutinka, kad Zolt gali nuskaičiuoti bet kokius mokesčius, kylančius iš šių
Taisyklių. Šitiems mokėjimams ir kitiems mokėjimams gali būti taikomi galiojantys mokesčiai ar rinkliavos,
kurias Zolt gali taikyti ir nuskaičiuoti.
- Tam tikrais atvejais Partneriui atskirai susitarus su Klientu ir apie tai informavus Zolt, Zolt
Internetinėje Programėlėje yra galimybė Užsakymų apmokėjimą atlikti po paslaugos suteikimo. Klientui
suteikus apmokėjimo po paslaugos suteikimo galimybę, Klientas Užsakymus užpildo ir pateikia Zolt
Internetinėje Programėlėje, o apmokėjimą už Užsakyme nurodytas ir suteiktas Paslaugas Klientas atlieka
pagal Partnerio išrašytas sąskaitas, o ne Zolt Internetinėje Programėlėje.
- Tuo atveju, jeigu dėl Kliento kaltės (pavyzdžiui, bet ne tik Taisyklių 5.4 ar 5.5 punktuose nurodytais
atvejais) Zolt ar Partneris naudojasi Taisyklėmis, įskaitant Taisyklių 2.6.5 papunktyje nustatyta teise
vienašališkai atšaukti Užsakymą, atskaičiuojant iš Kliento atlikto mokėjimo lėšų sąnaudas, kurios susidarė
Zolt ar Partneriui dėl Užsakymo vykdymo, tačiau minėtos sąnaudos yra mažesnės nei pirminio Užsakymo, kurį
apmokėjo Klientas, vertė, Zolt atitinkamą skirtumą grąžina Klientui per 14 (keturiolika) dienų nuo
Užsakymo atšaukimo dienos.
- Jeigu Klientas atšaukia pateiktą Užsakymą:
- Vėliau, nei likus 2 (dviems) valandoms iki numatyto Paslaugos teikimo laiko – Zolt Klientui negrąžina
100% mokesčio už Kliento užsakyme pasirinktą Paslaugą.
- Paslaugos vykdymo dieną, tačiau ne vėliau, nei likus 2 (dviems) valandoms iki numatyto Paslaugos
teikimo laiko - Zolt Klientui negrąžina 25% nuo mokesčio už Kliento Užsakyme pasirinktų Paslaugų
vertės. Zolt likusį 75% mokėjimo skirtumą Klientui grąžina per 14 (keturiolika) dienų nuo Užsakymo
atšaukimo dienos;
- Ne vėliau, kaip likus 24 (dvidešimt keturioms) valandoms iki Užsakyme nurodyto Paslaugos teikimo laiko
– Zolt nuo Užsakymo mokesčio atskaičiuoja 25,00 EUR už Paslaugos priėmimą ir Užsakymo apdorojimą
(komisinis mokestis), o likusį skirtumą Klientui grąžina per 14 (keturiolika) dienų nuo Užsakymo
atšaukimo dienos;
- Visos sumos, kurios priklauso Zolt ar Partneriui ir kurias Klientas privalo sumokėti, bus nuskaičiuotos
Kliento Zolt Internetinėje Programėlėje nurodytu mokėjimo būdu. Jeigu Zolt Internetinėje programėlėje
nurodytas Kliento mokėjimo būdas neveikia, Zolt ar Partneris gali panaudoti kitas išieškojimo procedūras.
Klientas sutinka atlyginti visas išlaidas, susijusias su atitinkamu jų išieškojimu, įskaitant ir mokėjimus
už teisines paslaugas, jeigu Klientas neapmoka Užsakyme nurodytų mokėtinų sumų per nustatytą terminą ir
nustatyta tvarka.
- Pagal galimybes ir savo kompetencijos ribose Zolt teikia pagalbą ir sprendžia ginčus, susijusius su
atliktais (nuskaičiuotais) mokėjimais, naudojant Zolt Internetinę Programėlę.
- Zolt gali išduoti reklamos kuponus ar kodus vadovaujantis bet kokiomis papildomomis taisyklėmis,
nustatytoms kiekvienam reklamos nuolaidų kodui. Zolt pasilieka teisę keisti ar atšaukti bet kokį reklamos
nuolaidų kodą bet kuriuo metu. Zolt bet kuriuo metu gali sustabdyti ar atšaukti Kliento reklamos nuolaidų
kodą (-us) ir Zolt Internetinės Programėlės naudojimą, jeigu Zolt turi pagrindo manyti, kad reklamos
nuolaidų kodo (-ų) naudojimas buvo klaidingas, apgaulingas, neteisėtas arba buvo pažeistos atitinkamo
reklamos kodo ar Taisyklių nuostatos.
Užsakymo vykdymas
- Jeigu Klientas pateikia Užsakymą Zolt Internetinėje programėlėje, Užsakymas pristatomas į Užsakymo
informacijoje nurodytą ir patvirtintą vietą. Klientui pildant Užsakymo duomenis, reikia nurodyti Užsakymo
vykdymo vietą ir jos adresą. Klientas visiškai atsako už pateikto Užsakymo teisingo adresato ir tikslių
pristatymo instrukcijų nurodymą Zolt Internetinėje Programėlėje.
- Klientas privalo turėti galimybę gauti įeinančius skambučius telefonu numeriu, kurį Klientas nurodė Zolt
Internetinėje Programėlėje (ir (arba) Paskyroje)), ir telefono numeris turi būti registruotas Europos
Sąjungos valstybėje narėje.
- Naudojantis Zolt Internetine Programėle ir užpildžius Užsakymo informaciją, Klientui yra siūlomos datos,
kada atitinkama Paslauga yra prieinama. Klientas gali pateikti Užsakymą kuo greičiau (standartinis
pristatymo metodas) arba nurodyti konkrečią (vėlesnę) pristatymo datą ir laiką. Jeigu Kliento nurodytu
adresu, data ir (arba) laiku nei vienas iš Partnerių negali suteikti konkrečios Paslaugos, tai atitinkamai
Klientui Zolt Internetinėje Programėlėje neleidžiama toliau tęsti Užsakymo pateikimo iki tol, kol Klientas
nepasirenka kitų prieinamų Užsakymo vykdymo datų. Klientas turi teisę nebaigti pildyti Užsakymo ir jo
nepateikti, jeigu jo netenkina kuris nors Zolt Internetinėje Programėlėje pasiūlytų Užsakymo vykdymo
variantų.
- Užpildydamas ir pateikdamas Užsakymą Klientas atsako už tai, kad Užsakymo informacijoje nurodytu adresu
(vietoje) Partneris turės teisę vykdyti užsakytą Paslaugą. Jeigu Kliento nurodytoje vietoje Paslaugos
įvykdymas yra neįmanomas, Klientas privalo atlyginti visus Partnerio patirtus nuostolius.
- Užsakyme nurodytą vykdymo dieną ir valandą Klientas privalo būti patvirtinto Užsakymo vietoje. Jeigu
Klientas nepasiekiamas Užsakyme nurodytoje vietoje per 10 (dešimt) minučių nuo Užsakyme nurodyto laiko ir
jeigu Partneris ar Zolt negali su Klientu telefonu susisiekti dviem bandymais, Partneris turi teisę
palikti Užsakyme nurodytą Paslaugos vykdymo vietą, neįvykdžius Užsakymo. Jeigu Klientas su Zolt ar
Partneriu nesugeba susitarti dėl kitos Užsakymo įvykdymo datos ir laiko, Zolt ar Partneris turi teisę
atšaukti Užsakymą, neatleidžiant Kliento nuo prievolės apmokėti Užsakymą.
- Klientas privalo laiku, susisiekus su Zolt ar Partneriu, informuoti apie nenumatytas aplinkybes, turinčias
ar galinčias turėti įtakos Kliento galimybei būti Užsakymo vietoje nurodytu laiku, pavyzdžiui, spūstys,
oro sąlygos, kelių eismo įvykiai, avarijos ir kt. Šiuo atveju galimybių ribose Klientas, Zolt ir (arba)
Partneris bando surasti kuo naudingesnį sprendimą Kliento užsakytam Užsakymui įvykdyti.
- Bet kuri Užsakymo vykdymo data ir laikas, kuriuos Zolt Internetinėje Programėlėje Klientui pateikia
Partneris ar Zolt, Užsakymo vykdymo eigoje, apie tai informuojant Klientą, gali būti patikslinti abar
pakeisti. Zolt negarantuoja, kad Užsakymas bus įvykdytas numatytą dieną, laiku ir (arba) vietoje.
Pateikdamas užsakymą Klientas suvokia, kad Paslaugos suteikimo datoms ir laikams gali turėti įtakos
įvairūs veiksniai, įskaitant spūstis, oro sąlygas, kelių eismo įvykius, avarijas ir kitas nenumatytas
situacijas ir pan.
Privatumo taisyklės
Šiame Taisyklių skyriuje aprašyta tvarka, kuria remiantis Zolt tvarko Kliento asmens duomenis, ir šios
privatumo taisyklės taikomos, jeigu Klientas naudoja ar naudojo Zolt Internetinę Programėlę.
-
Asmens duomenų tvarkytojas, kuriuos nurodė Klientas sukurdamas savo Paskyrą ir pateikdamas Užsakymą, yra:
Zolt, toliau šiame Taisyklių skyriuje vadinamas –
Duomenų valdytoju.
- Duomenų valdytojas tvarko tik tokią Kliento informaciją ir duomenis, kurie jam reikalingi, kad galėtų
Klientui užtikrinti geriausią Paslaugą ir Užsakymo vykdymą:
- Kontaktinė informacija: pavyzdžiui, vardas ir pavardė, telefono numeris, el.pašto adresas. Kai kurioms
paslaugoms gali prireikti šiek tiek daugiau informacijos, pavyzdžiui, Kliento namų adreso;
- Profilio informacija: išsaugoti adresai, kalbos ir komunikavimo preferencijos;
- Geografinė buvimo vieta: pavyzdžiui, Užsakymo vykdymo vieta;
- Informacija apie mokėjimus: pavyzdžiui, nuskaičiuotta suma ir panaudota mokėjimų kortelė;
- Bendravimo ir susirašinėjimo įrašai, pavyzdžiui, naudojant mūsų programėlės pokalbių funkciją ar
kalbantis su mūsų klientų aptarnavimo agentais;
- Riboti įrenginio identifikavimo duomenys, pavyzdžiui, įrenginio IP adresas, kuriame,
instaliuota/naudojama Zolt Programėlė.
- Duomenys apie pateiktą Užsakymą: pavyzdžiui, duomenys apie Užsakymo vykdymo vietą, adresą, datą ir
laiką, toliau –
Duomenys
.
- Duomenų tvarkymo tikslai:
- kad Zolt ir Partneris galėtų tektti Klientui Zolt Internetinėje Programėlėje nurodytas Paslaugas:
Duomenų valdytojas tvarko Kliento Duomenis, kad galėtų pasiūlyti Zolt Internetinėje Programėlėje
nurodytas Paslaugas vadovaujantis Taisyklėmis. Duomenų valdytojas gali tvarkyti Kliento Duomenis,
siekiant užtikrinti teisėtus ir reikšmingus Duomenų valdytojo interesus. Duomenys naudojami,
pavyzdžiui, tvarkyti Kliento pateiktus Užsakymus, susisiekti su Klientu, tvarkyti Kliento mokėjimus ar
bet kokį pinigų grąžinimą (jei taikoma) ir kad užtikrinti Kliento Užsakymo įvykdymą. Jeigu Klientas
kreipiasi į Zolt aptarnavimo tarnybą, Duomenų valdytojas naudoja Kliento pateiktą informaciją, kad
atsakytų į Kliento klausimus ar išspręstų Kliento skundą. Duomenų valdytojas gali rinkti, naudoti ir
dalintis duomenimis apie tikslią ar apytikrę Kliento buvimo vietą arba Užsakymo vykdymo vietą,
siekdamas parodyti Užsakymo paskirties vietą ir pateikti tikslią informaciją apie Užsakymo būseną.
Informacija apie Kliento buvimo vietą nerenkama ar naudojama be Kliento sutikimo. Leidimo naudotis
Kliento buvimo vietą klausiamaa Zolt Internetinėje Programėlėje užsakant Paslaugą;
- Duomenų valdytojo teisiniams įsipareigojimam vykdyti (teisinis pagrindas: teisinės prievolės vykdymas)
duomenys tvarkomi tam, kad Zolt ir (arba) Partneris galėtų administruoti ir vykdyti teisės aktuose
nustatytus įsipareigojimus. Tai apima duomenis, tvarkomus apskaitos prievolėms vykdyti, ir
informacijai teikti atitinkamoms valstybinėms institucijoms, pavyzdžiui, institucijoms, kurios
užtikrina valstybės mokesčių, rinkliavų ir kitų valstybės nustatytų privalomų mokėjimų surinkimą;
- Pretenzijų tvarkymui ir teisiniams procesams (teisinis pagrindas: teisėti interesai) Duomenys gali
būti tvarkomi dėl ieškinių nagrinėjimų, skolų išieškojimo ir dėl teisminių procesų. Duomenys gali būti
tvarkomi siekiant užkirsti kelią sukčiavimui, netinkamam Paslaugų naudojimui, duomenų, sistemos bei
tinklo saugumo tikslais.
- Klientų bendravimui ir rinkodaros tikslais (teisinis pagrindas: teisėti interesai) Duomenys gali būti
tvarkomi, siekiant bendrauti su Klientu dėl Paslaugų, pateiktų Užsakymų ir informuoti apie jų
pasikeitimus.
- Kokybės gerinimui ir tendencijų analizei (teisinis pagrindas: teisėti interesai) informacija apie tai,
kaip Klientas naudoja Zolt Internetinę Programėlę ir joje siūlomas Paslaugas, gali būti tvarkoma,
siekiant pagerinti Zolt Internetinėje Programėlėje esamų Paslaugų kokybę, pavyzdžiui, analizuojant
Paslaugų naudojimo tendencijas. Siekiant užtikrinti Paslaugų atitikimą Kliento poreikiams, Duomenys
gali būti naudojami, pavyzdžiui, Klientų nuomonės apklausai.
-
Duomenų valdytojas Kliento asmeninius duomenis tvarko, remiantis taikomais duomenų apsaugos teisės aktais,
ypač Europos Parlamento ir tarybos 2016 metų balandžio 27 d. reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų
apsaugos tvarkant asmens duomenis ir laisvą tokių duomenų judėjimą ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB
(Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), toliau –
Duomenų
reglamentas, taip pat galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
-
Duomenų valdytojas bendradarbiauja tik su patikimais Partneriais ir institucijomis. Duomenų valdytojas
dalinasi Duomenimis tik tuo atveju, jeigu tam yra rimta priežastis. Duomenų valdytojas riboja dalijimąsi
informacija tiek, kiek tai yra būtina. Duomenų valdytojas neparduoda Klientų asmeninės informacijos:
- Kliento Duomenys atskleidžiami Partneriui tik tuo atveju, jeigu Klientas, naudodamasis Zolt Internetine
Programėle, pasirenka Partnerį konkrečiam Užsakymui vykdyti. Tokiu atveju Partneris matys Kliento vardą ir
pavardę, telefono numerį ir geografinės buvimo vietos duomenis. Partneris Duomenis tvarkys laikydamasis
tokių pačių griežtų sąlygų, kurios nurodytos Taisyklėse.
- Kai kuriais atvejais Duomenų valdytojas turi teisinę prievolę dalintis informacija su išoriniais gavėjais.
Pavyzdžiui, pagal norminius teisės aktus ar teismo nutartį, įsakymą arba atvejais, kai skundų nagrinėjimo
ar tyrimo procesuose Duomenų valdytojas bendradarbiauja su duomenų apsaugos priežiūros institucija. Bet
kuriuo atveju Duomenų valdytojas visada įsitikina, kad turi teisėtą pagrindą dalytis informacija ir
užtikrina savo sprendimų dokumentavimą.
- Duomenų valdytojas ir Partneris nesaugo duomenų ilgiau nei tai teisiškai leidžiama ir būtina užtikrinti
Zolt Internetinės Programėlės veikimą ir Paslaugų teikimą, taip pat teisės aktuose numatytų teisių ir
pareigų užtikrinimą. Saugojimo laikas priklauso nuo Duomenų pobūdžio ir tvarkymo tikslo, todėl maksimaliai
Duomenų saugojimo trukmė įvairiais atvejais gali skirtis. Duomenų valdytojas imasi būtinų priemonių,
Duomenų tikslumui palaikyti ir neteisingiems ar nereikalingiems Duomenims ištrinti. Duomenys taip pat
pašalinami Klientui prašant arba suėjus Lietuvos Respublikos norminiuose teisės aktuose nustatytam asmens
duomenų saugojimo terminui.
- Klientas turi šias duomenų tvarkymo teises:
- Prieiti ir gauti informaciją apie Duomenų valdytojo tvarkomus Kliento Duomenis;
- jeigu tvarkymas atliekamas remiantis Kliento sutikimu, Klientas gali bet kada nemokamai atšaukti savo
sutikimą;
- susisiekęs su Zolt pataisyti ir papildyti neteisingus ar neišsamius Kliento duomenis, saugomus Zolt.
Klientas gali taisyti ar atnaujinti tam tikrų tipų Duomenų tipus savo Paskyroje;
- prašyti ištrinti Kliento Duomenis iš Zolt sistemų, pavyzdžiui, jeigu Duomenys nebereikalingi tiems
tikslams, kuriems buvo surinkti. Zolt įvykdys tokį prašymą, nebent Zolt turės teisinį pagrindą Duomenų
neištrinti. Klientas turėtų atsižvelgti į tai, kad Klientui pageidaujant ištrinti tokią informaciją,
Zolt negalės Klientui užtikrinti tinkamo Zolt Internetinės Programėlės veikimo ir galimybės joje
užsakyti Paslaugas ar nustatyti Zolt Internetinės Programėlės funkcijas;
- nesutikti su tam tikrų Duomenų naudojimu, jeigu tokie duomenys tvarkom kitu tikslu nei būtina Zolt
Internetinėje programėlėje prieinamoms Paslaugoms teikti ar teisiniams įsipareigojimams vykdyti.
- prašyti apriboti Duomenų tvarkymą, pavyzdžiui, tuo atveju, kai šiuo metu yra svarstomas Kliento
prašymas ištrinti, ištaisyti Kliento duomenis ar įvertinti Kliento prieštaravimus ir (arba) kai Zolt
neturi teisėtų priežasčių tvarkyti Duomenis. Tais atvejais, kai duomenų tvarkymas buvo apribotas,
Duomenys bus išsaugoti ir toliau nebebus tvarkomi. Pavyzdžiui, jeigu Klientas išreiškė prieštaravimus
dėl savo duomenų tikslumo, tokių duomenų tvarkymas bus ribojamas tol, kol bus užtikrintas duomenų
teisingumas. Pasinaudojus tokia teise, Klientui gali sumažėti galimybių naudotis Zolt Internetine
Programėle.
- Taisyklių 6.7 dalyje nurodytomis teisėmis Klientas gali naudotis, išsiųsdamas pranešimą Zolt paštu arba
elektroniniu paštu.
- Ištrynus Paskyrą ar gavus Kliento raštišką prašymą ištrinti duomenis, Zolt ne vėliau kaip per dvidešimt
keturias valandas ištrina jo turimus Kliento Duomenis, išskyrus atvejus, kai jų saugojimas negali būti
tęsiams vadovaujantis norminiuose teisės aktuose numatytoms teisėms ir pareigoms užtikrinti.
-
Klausimus dėl Duomenų tvarkymo Zolt prašo Kliento pirmiausia spręsti su pačia Zolt, susisiekus el.pašto
adresu
gt@zolt.lt
-
Tuo atveju kai Klientas mano, kad Zolt Duomenų tvarkymas neatitinka galiojančių duomenų apsaugos norminių
teisės aktų, Klientas turi teisę pateikti skundą Valstybinei Duomenų inspekcijai (
https://www.vdai.lrv.lt/
)
- Zolt naudoja technines ir organizacines saugumo priemones, skirtas apsaugoti valdomus duomenis nuo
klastojimo, praradimo, sunaikinimo ar pašalinių asmenų prieigos. Zolt nuolat tobulina savo saugumo
priemones, remiantis technologijų pažanga.
- Zolt Internetinė Programėlė naudoja slapukus (cookies). Slapukai – tai nedideli tekstiniai failai, kuriuos
sukuria internetinis puslapis ir kurie persiunčiami į Kliento įrenginio naršyklę, kai programėlėje yra
lankomasi kompiuteriu ar mobiliu įrenginiu.
- Zolt Internetinė Programėlė naudoja slapukus, įskaitant slapukus, kurie reikalingi programėlei veikti.
Zolt Internetinės Programėlės naudotojai gali pasirinkti savo naršyklėje, kad ji atsisakytų slapukų arba
įspėtų, kad slapukai sunčiami. Zolt Programėlės naudotojai turėtų atkreipti dėmesį į tai, kad Zolt
Internetinė Programėlė ar kai kurios Zolt Internetinės Programėlės Paslaugų dalys gali tinkamai neveikti,
jeigu bus atsisakyta naudoti slapukus.
- Be būtinų slapukų, Zolt Internetinė Programėlė naudoja taip pat analitinius slapukus, kurie renka
informaciją apie tai, kaip ji naudojama, pavyzdžiui, nustatant dažniau lankomas skiltis. Ši informacija
yra naudojama analizės tikslais apibendrinta forma, kad išsiaiškinti, kas domina Zolt Internetinės
Programėlės naudotojus, bei tobulinti jos funkcionalumą, padaryti ją patogesnę. Su slapukais susijusi
informacija nenaudojama asmeniniam vartotojų indefikavimui, o duomenys apie vartotojo naudojimąsi svetaine
nėra atskleidžiami tretiesiems asmenims. Šiuos slapukus galima ištrinti arba blokuoti, tačiau tokiu atveju
atskiros Zolt Internetinės Programėlės funkcijos gali tinkamai neveikti. Šie slapukai saugomi naudotojo
įrenginyje ne ilgiau nei 6 metus.
- Zolt Programėlės veikimo metu gali būti pasiūlyti Zolt Internetinės Programėlės atnaujinimai. Jeigu
Klientas neatlieka siūlomo Zolt Internetinės Programėlės atnaujinimo, tai gali sukelti Zolt Internetinės
programėlės ar bet kurios Paslaugos dalies veikimo gedimus, klaidas ar neveikimą.
Atsakomybė
- Nors Zolt ir deda visas pastangas, kad užtikrintų Zolt Internetinės Programėlės veikimą be trikdžių ir
delsimo, Zolt atsisako nuo bet kokių patvirtinimų ir garantijų, išskyrus tai, kas Taisyklėse aiškiai
nustatyta. Zolt neprisiima jokių patvirtinimų ir garantijų dėl bet kokių Paslaugų, įsigytų tarpininkaujant
Zolt Internetinės Programėlės pagalba, visapusiškumo, kokybės, atitikimo, pristatymo laiku, arba, kad Zolt
Internetinės Programėlės veikimas bus nenutrūkstamas ir be jokių trikdžių.
- Jeigu Zolt Programėlėje atsiras klaidų, Zolt stengsis jas ištaisyti kaip galima greičiau, o Klientas,
naudodamasis Zolt Internetine Programėle, suvokia ir sutinka, kad Zolt Internetinės Programėlės
funkcionalumas gali būti apribotas dėl techninių klaidų ir, kad Zolt negali garantuoti Zolt Internetinės
Programėlės nenutrūkstamo veikimo be klaidų. Zolt neprisiima atsakomybės dėl nuostolių, atsiradusių dėl
to, kad Zolt Internetinė Programėlė neveikia ar negali būti naudojama norimu būdu.
- Už Užsakymo parengimą ir vykdymą, remiantis Kliento nurodytomis specifikacijomis ir terminais, nurodytais
Zolt Internetinėje Programėlėje, yra atsakingas Partneris. Vykdant Užsakymą, Partneris yra atsakingas už
visus Užsakymo vykdymo trūkumus.
- Zolt neatsako už nuostolius, kuriuos patiria ar gali patirti Klientas ar bet kuri trečia šalis, dėl Zolt
Internetinės Programėlės, išskyrus atvejus dėl Zolt tyčinių veiksmų ar didelio neatsakingumo, kai
atsakomybė nenuneigiama ar ribojama vadovaujantis Lietuvos Respublikos norminiais teisės aktais.
- Klientas atsako už savo pateiktų duomenų, nurodyto mokėjimo būdo ir kitų Zolt Internetinėje Programėlėje
įvestų duomenų teisingumą, teisėtumą ir tikslumą. Zolt neatsako už jokius nuostolius ar žalą, padarytą
Klientui ar kitam asmeniniui, dėl Kliento pateiktų netikslių ar neišsamių duomenų.
- Visos numanomos sąlygos ir bet kokio tipo garantijos, susijusios su Paslaugomis, neįtraukiamos tiek, kiek
leidžia norminiai teisės aktai. Taisyklės neatšaukia, neriboja ir nekeičia jokių garantijų, laidavimų,
taisyklių ar sąlygų, teisių ar teisių apsaugos priemonių, kurias numato galiojantys norminiai teisės
aktai, kurių negalima apriboti ar keisti.
- Nei Klientas, nei Zolt, nei Partneris neatsako už nuostolius, delsimus, ar Užsakymo ir (arba) Paslaugos
neįvykdymą, atsiradusį dėl nenugalimos jėgos aplinkybių, kurių atitinkama šalis, neįvykdžiusi savo
pareigų, negalėjo numatyti ar jų išvengti. Nenugalimos jėgos aplinkybėmis laikoma stichinės nelaimės,
gaisrai, potvyniai, karo veiksmai, terorizmas, civiliniai, gamybiniai ar kariniai trikdžiai, sabotažai,
streikai ar lokautai, pandemija, epidemija, neramumai, komunalinių paslaugų ar ryšių paslaugų neteikimai
ar jų netinkamas veikimas, didelės apimties kibernetinė ataka, pakeitimai norminiuose teisės aktuose.
Skundai
- Jei vykdant Užsakymą, nustatomi kokie nors trūkumai, spragos, neatitikimai pateikto ir patvirtinto
Užsakymo atžvilgiu, Klientas susisiekia su Zolt aptarnavimo tarnyba, veikiančia Partnerio vardu,
naudojantis Zolt Internetinėje Programėlėje prieinama klientų aptarnavimo pokalbių galimybe arba el.pašto
adresu: gt@zolt.lt, arba tiesiogiai susisiekia su Partneriu, vykdančiu Užsakymą.
- Klientas, pastebėjęs Užsakymo vykdymo trūkumus, turi teisę kreiptis į Zolt arba į Partnerį su skundu,
nurodydamas nustatytus trūkumus, ir pateikdamas įrodymus (pavyzdžiui, fotografijas), įrodančius pranešime
nurodytus Užsakymo vykdymo trūkumus, spragas, defektus. Pranešimą apie Užsakymo vykdymo trūkumus Klientas
privalo pateikti nedelsiant po jų nustatymo, tačiau ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų po Paslaugų
gavimo arba tuo atveju, jeigu Klientas laikomas vartotoju, Vartotojų teisių apsaugos įstatymo aiškinimu –
per 2 (du) mėnesius nuo dienos, kai nustatomi Paslaugos trūkumai. Pretenzija nusiunčiamas Zolt
elektroninio pašto adresu: gt@zolt.lt arba Zolt juridiniu adresu: V.Nagevičiaus g. 3, Vilnius, LT-08237.
- Partneris yra visiškai atsakingas už bet kokius Užsakymo turinio ir vykdymo trūkumus ar kitus patvirtinto
Užsakymo vykdymo trūkumus. Zolt neatsako už nuostolius ar žalą, kuriuos Klientas ar bet kuri trečioji
šalis gali patirti dėl Partnerio Užsakymo vykdymo, išskyrus atvejus, kai jie atsirado dėl Zolt kaltės ir
atsakomybė už juos negali būti atmesta ar apribota vadovaujantis norminiais teisės aktais.
- Zolt gavęs Kliento pranešimą apie Užsakymo vykdymo trūkumus, nedelsiant persiunčia jį atitinkamam Užsakymą
vykdžiusiam Partneriui. Partneris atsakymą į Kliento pranešimą dėl nustatytų trūkumų privalo pateikti kaip
galima greičiau, tačiau ne vėliau kaip per 30 dienų nuo Kliento skundo pateikimo dienos.
- Jeigu Kliento pranešimas (skundas) dėl Užsakymo trūkumų yra pagrįstas, Klientas ir Partneris tarpusavyje
susitaria dėl galimybės Partneriui iš naujo įvykdyti Užsakymą, arba atsiskaityti už pakartotinį Paslaugų
teikimą. Piniginių lėšų grąžinimas už netinkamai suteiktą Paslaugą yra leistinas, jeigu tokia Partnerio
pareiga aiškiai kyla iš Lietuvos Respublikoje galiojančių norminių teisės aktų.
Baigiamosios nuostatos
- Klientas gali bet kada gali nustoti naudotis Zolt Internetine Programėle. Zolt gali visam laikui arba
laikinai nutraukti Zolt programėlės techninį palaikymą. Nepaisant Zolt Internetinės Programėlės naudojimo
nutraukimo, visi neįvykdyti mokėjimų įsipareigojimai, susidarę tarp Klientų ir Zolt ir (arba) Partnerio,
lieka galioti iki jų visiško įvykdymo.
- Zolt turi teisę bet kuriuo metu savo nuožiūra pakeisti ir papildyti Taisykles. Visi pakeitimai Taisyklėse
įsigalioja, juos paskelbus Zolt Internetinėje Programėlėje. Tolimesni Zolt Internetinės Programėlės
naudojimas laikomas Kliento sutikimu su tokiais pakeitimais.
- Taisyklėms taikomos teisės normos yra Lietuvos Respublikoje galiojančios teisės normos. Bet kokie ginčai
ir nesutarimai, galintys kilti dėl Taisyklių tarp Kliento ir Zolt, ir (arba) Partnerio, sprendžiami
tarpusavio derybomis, tačiau jeigu nepavyksta susitarti per 30 (trisdešimt) dienų, tai ginčas perduodamas
nagrinėti Lietuvos Respublikos teismui, vadovaujantis Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais
teisės aktais.