Gal turite klausimų dėl atliekų rūšiavimo ir jų išvežimo, naudojantis programėle ZOLT?
ZOLT yra visada pasiruošę informuoti vartotoją, paaiškinti ir papasakoti viską, kas gali sudominti klientą atliekų konteinerių nuomos klausimais.

Dažniausiai užduodami klausimai apie programėlę ZOLT

1
Kokio dydžio konteinerį man užsakyti?

Reikalingo konteinerio dydis priklauso nuo dviejų faktorių:

  1. Statybinių atliekų dydžio
  2. Statybinių atliekų svorio

Užsakant konteinerį, jūs pamatysite kiekvieno konteinerio dydį ir maksimalų svorį, kurį galima pervežti šiuo konteineriu. Todėl pasirinkdami konteinerį būtinai įvertinkite kiekvieną iš šių parametrų.

2
Koks turi būti pakrauto konteinerio svoris?

Čia galima pamatyti kiekvieno konteinerio maksimalų svorį -

  1. 6м3-7м3 = 4,5 tonos
  2. 8м3 = 7,5 tonos
  3. 9м3-10м3 = 8 tonos
  4. 12м3 = 9 tonos
  5. 15м3 = 11 tonų
  6. 20м3 = 11,5 tonos
3
Ko negalima mesti į statybinių atliekų konteinerį?

Į statybinių atliekų konteinerius jokiu būdu negalima mesti visų pavojingų atliekų (padangų, medžiagų, savo sudėtyje turinčių asbesto) ir buitinių (maisto) atliekų.

4
Kiek ilgai be papildomo mokesčio konteineris gali stovėti pas klientą?

Pas klientą konteineris gali stovėti 3 (tris) dienas, neskaičiuojant pristatymo dienos. Už kiekvieną sekančią dieną reikia papildomai mokėti: 2 EUR už 6m3-10m3 konteinerus ir 5 EUR už 12m3-20m3 konteinerius.

5
Kas sudaro statybines atliekas?

Statybines atliekas, didžiąja dalimi, sudaro atliekos, atsiradusios statybos proceso eigoje, išskyrus pavojingas ir buitines atliekas.

6
Ką daryti, jei konteineris buvo užsakytas, bet daugiau nereikalingas?

ZOLT programėlėje galima atšaukti anksčiau užsakytą ir apmokėtą konteinerį.

Jeigu užsakymas buvo atšauktas -

  1. Likus 24 - ioms ar daugiau valandų iki paslaugos, nurodytos užsakyme, vykdymo laiko - Zolt iš Užsakovo paima 25 EUR komisinį mokestį už Užsakymo priėmimą ir apdorojimą, o likusią užsakymo vertės dalį grąžina klientui per 14 (keturiolika) dienų nuo užsakymo atšaukimo momento.
  2. Užsakymo vykdymo dieną, bet ne vėliau nei likus 2 (dviem) valandoms iki paslaugos vykdymo laiko - Zolt pasilieka sau 25 % (dvidešimt penkis procentus) nuo kliento pasirinktos Paslaugos vertės. Likusią 75% (septyniasdešimt penkių procentų) Paslaugos vertės dalį Zolt grąžina klientui per 14 (keturiolika) dienų nuo užsakymo atšaukimo momento.
  3. Vėliau nei likus 2 (dviem) valandoms iki užsakyme numatyto paslaugos vykdymo laiko - Zolt pasilieka sau 100 % (šimtą procentų) nuo kliento sumokėtos Paslaugos vertės.

7
Ką daryti su pavojingomis atliekomis?

Pavojingas atliekas galima priduoti į specialius šioms atliekoms skirtus surinkimo punktus, kurie yra nurodyti čia: www.atliekos.lt www.atliekos.lt

8
Ar galima užsakyti konteinerį šiai dienai?

Anksčiausiai konteinerį galima užsakyti tik kitai dienai užsakymą pateikus iki šiandienos 15:00 valandos.

9
Ką daro statybinių atliekų vežėjas, jei pastebi, kad konteineris yra perkrautas?

Vežėjas tiesiogiai kreipiasi į klientą su prašymu nukrauti konteinerį, nes priešingu atveju konteineris paliekamas toliau stovėti, o klientui yra išstatoma sąskaita už vežėjo atvažiavimą i kliento objektą.

10
Kas vyksta toliau su statybinėmis atliekomis po jų surinkimo?

Statybinės atliekos po jų surinkimo yra vežamos į atliekų rūšiavimo vietą. Po išrūšiavimo naudingos atliekos yra perdirbamos, o nenaudingos išvežamos į atliekų saugojimo poligonus.

11
Jeigu užsakius konteinerį statybinėms atliekoms, jis nebus pilnai prikrautas, kaina sumažės?

Bet kokiu atveju, už konteinerį reikia mokėti pilną kainą.

Mes jums rekomenduojame užsakyti konteinerį tik tada, kada galėsite jį pilnai užpildyti.

12
Ar galima objektuose konteinerius perstatyti savarankiškai?

Ne! Be specialaus leidimo konteinerius perstatyti draudžiama!

13
Ką daryti, jei konteineris yra pažeistas?

Jeigu bus pastebėti nedideli pažeidimai (įdubimai ir t.t.), iš kliento joks mokestis nebus įmamas.

Jeigu konteineris bus deformuotas, apdegintas arba kitaip pažeistas, tada konteinerio remonto darbus apmoka klientas. O jeigu konteineris bus sugadintas nepataisomai, tada užsakovas apmoka visą jo vertės kainą.

1
Kokio dydžio konteinerį man užsakyti?

Reikalingo konteinerio dydis priklauso nuo dviejų faktorių:

  1. Statybinių atliekų dydžio
  2. Statybinių atliekų svorio

Užsakant konteinerį, jūs pamatysite kiekvieno konteinerio dydį ir maksimalų svorį, kurį galima pervežti šiuo konteineriu. Todėl pasirinkdami konteinerį būtinai įvertinkite kiekvieną iš šių parametrų.

3
Ko negalima mesti į statybinių atliekų konteinerį?

Į statybinių atliekų konteinerius jokiu būdu negalima mesti visų pavojingų atliekų (padangų, medžiagų, savo sudėtyje turinčių asbesto) ir buitinių (maisto) atliekų.

5
Kas sudaro statybines atliekas?

Statybines atliekas, didžiąja dalimi, sudaro atliekos, atsiradusios statybos proceso eigoje, išskyrus pavojingas ir buitines atliekas.

7
Ką daryti su pavojingomis atliekomis?

Pavojingas atliekas galima priduoti į specialius šioms atliekoms skirtus surinkimo punktus, kurie yra nurodyti čia: www.atliekos.lt www.atliekos.lt

9
Ką daro statybinių atliekų vežėjas, jei pastebi, kad konteineris yra perkrautas?

Vežėjas tiesiogiai kreipiasi į klientą su prašymu nukrauti konteinerį, nes priešingu atveju konteineris paliekamas toliau stovėti, o klientui yra išstatoma sąskaita už vežėjo atvažiavimą i kliento objektą.

11
Jeigu užsakius konteinerį statybinėms atliekoms, jis nebus pilnai prikrautas, kaina sumažės?

Bet kokiu atveju, už konteinerį reikia mokėti pilną kainą.

Mes jums rekomenduojame užsakyti konteinerį tik tada, kada galėsite jį pilnai užpildyti.

13
Ką daryti, jei konteineris yra pažeistas?

Jeigu bus pastebėti nedideli pažeidimai (įdubimai ir t.t.), iš kliento joks mokestis nebus įmamas.

Jeigu konteineris bus deformuotas, apdegintas arba kitaip pažeistas, tada konteinerio remonto darbus apmoka klientas. O jeigu konteineris bus sugadintas nepataisomai, tada užsakovas apmoka visą jo vertės kainą.

2
Koks turi būti pakrauto konteinerio svoris?

Čia galima pamatyti kiekvieno konteinerio maksimalų svorį -

  1. 6м3-7м3 = 4,5 tonos
  2. 8м3 = 7,5 tonos
  3. 9м3-10м3 = 8 tonos
  4. 12м3 = 9 tonos
  5. 15м3 = 11 tonų
  6. 20м3 = 11,5 tonos
4
Kiek ilgai be papildomo mokesčio konteineris gali stovėti pas klientą?

Pas klientą konteineris gali stovėti 3 (tris) dienas, neskaičiuojant pristatymo dienos. Už kiekvieną sekančią dieną reikia papildomai mokėti: 2 EUR už 6m3-10m3 konteinerus ir 5 EUR už 12m3-20m3 konteinerius.

6
Ką daryti, jei konteineris buvo užsakytas, bet daugiau nereikalingas?

ZOLT programėlėje galima atšaukti anksčiau užsakytą ir apmokėtą konteinerį.

Jeigu užsakymas buvo atšauktas -

  1. Likus 24 - ioms ar daugiau valandų iki paslaugos, nurodytos užsakyme, vykdymo laiko - Zolt iš Užsakovo paima 25 EUR komisinį mokestį už Užsakymo priėmimą ir apdorojimą, o likusią užsakymo vertės dalį grąžina klientui per 14 (keturiolika) dienų nuo užsakymo atšaukimo momento.
  2. Užsakymo vykdymo dieną, bet ne vėliau nei likus 2 (dviem) valandoms iki paslaugos vykdymo laiko - Zolt pasilieka sau 25 % (dvidešimt penkis procentus) nuo kliento pasirinktos Paslaugos vertės. Likusią 75% (septyniasdešimt penkių procentų) Paslaugos vertės dalį Zolt grąžina klientui per 14 (keturiolika) dienų nuo užsakymo atšaukimo momento.
  3. Vėliau nei likus 2 (dviem) valandoms iki užsakyme numatyto paslaugos vykdymo laiko - Zolt pasilieka sau 100 % (šimtą procentų) nuo kliento sumokėtos Paslaugos vertės.

8
Ar galima užsakyti konteinerį šiai dienai?

Anksčiausiai konteinerį galima užsakyti tik kitai dienai užsakymą pateikus iki šiandienos 15:00 valandos.

10
Kas vyksta toliau su statybinėmis atliekomis po jų surinkimo?

Statybinės atliekos po jų surinkimo yra vežamos į atliekų rūšiavimo vietą. Po išrūšiavimo naudingos atliekos yra perdirbamos, o nenaudingos išvežamos į atliekų saugojimo poligonus.

12
Ar galima objektuose konteinerius perstatyti savarankiškai?

Ne! Be specialaus leidimo konteinerius perstatyti draudžiama!

Pereiti į konteinerio užsakymo puslapį?