25€
Pirmojo užsakymo nuolaida
Geriausias statybinių atliekų išvežimo sprendimas yra jūsų telefone
+370 6069 7198
UAB EKONOVUS: Konteinerių pastatymo taisyklės

1. Klientas, mobiliosios programėlės „ZOLT App“ pagalba, gali užsakyti jam priklausančių gamybinių, statybinių ir kitų perdirbimui netinkamų atliekų (toliau – Atliekos) surinkimo ir perdavimo naudojimui ar šalinimui paslaugą Vilniaus regione (toliau – Paslauga).

2. Atliekomis laikomos gamybinės, statybinės bei kitos atliekos, kurios vadovaujantis Atliekų tvarkymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 1999 m. liepos 14 d. įsakymo Nr. 217 (Žin., 1999, Nr. 63-2065). Paslauga teikiama šioms atliekoms:

2.1. Mišrios statybinės ir griovimo atliekos – 17 09 04;

3. Paslaugos kaina apskaičiuojama pagal Kliento nurodytą atliekų kiekį;

4. Parneris turi teisę perskaičiuoti Paslaugos kainą, jeigu atliekų kiekis yra didenis nei užsakydamas Paslaugą nurodė Klientas;

5. Jeigu Paslauga teikiama už Vilniaus ribų taikomas transportavimo mokestis;

6. Jeigu Klientas vykdomoje veikloje per kalendorinius metus susidaro pavojingųjų atliekų (išskyrus pavojingas komunalines atliekas) ir (ar) daugiau nei 12 tonų nepavojingųjų atliekų (į šį kiekį neįskaičiuojamos mišrios komunalinės atliekos, atliekų sąraše pažymėtos kodu 20 03 01), arba jis įpareigotas vykdyti Statybinių atliekų tvarkymo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. D1-637 „Dėl Statybinių atliekų tvarkymo taisyklių patvirtinimo“ nustatytą atliekų apskaitą bei kitais Lietuvos Respublikos atliekų susidarymo bei tvarkymo apskaitos taisyklės numatytais atvejais, jis privalo naudotis Vieninga gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacine sistema (toliau – GPAIS);

7. Jei Klientas privalo naudotis GPAIS, Užsakovas, prieš perduodamas Atliekas Klientas, įsipareigoja, naudodamasis GPAIS, suformuoti lydraštį ir pateikti jame visą privalomą informaciją. Atliekos negali būti perduotos Parneriui, iki kol Klientas GPAIS lydraščiui nesuteikia būsenos „Vykdomas“ vežimas;

8. Tuo atveju, jei Klientas yra GPAIS naudotojas, Kliento perduodamų Atliekų svoris fiksuojamas Parnerio metrologiškai patikrintomis svarstyklėmis ir fiksuojamas GPAIS lydraštyje;

9. Atliekos laikomos perduotomis, kai Parneris nustato svorį, priima iš Kliento Sutartyje numatytas atliekas ir patvirtina šį faktą per GPAIS Kliento išrašytame lydraštyje.

10. Po Atliekų vežimo dokumentų patvirtinimo per GPAIS nei Klientas, nei Parneris neturi teisės ginčyti perduoto Atliekų kiekio (svorio), išskyrus atvejus, kai yra objektyvių aplinkybių, kurios akivaizdžiai ir neabejotinai patvirtina, kad buvo padaryta klaidų nustatant kiekį (svorį), kokybę;

11. Nustačius, jog Klientas pateikė atliekas, neatitinkančias 17 09 04 kodo, Parneris perrūšiuotų atliekų kodas Užsakovui patikslintoje PVM sąskaitoje-faktūroje gali skirtis nuo numatytojo minėtuose Sutarties punktuose;

12. Kliento pateikiamos Atliekos apžiūrimos tokia tvarka:

12.1. po Atliekų pristatymo į Atliekų rūšiavimo bazę, Partneris atlieka vizualų Atliekų sudėties įvertinimą. Jei iškrovus Atliekas, paaiškėja, kad jos 17 09 04 kodo ir/ar jų sudėtyje yra medžiagų, dėl kurių Atliekos negali būti priskirtos Atliekoms, kodu 17 09 04, ir kurių nebuvo galima pastebėti pirminės apžiūros metu, Partneris nedelsiant (telefonu, el. paštu arba faksu) apie tai informuoja Zolt atstovą ir surašo bei pateikia neatitikimo aktą kartu su Atliekų nuotraukomis. Tokiu atveju Partneris turi teisę pakeisti kokybės reikalavimų neatitinkančių atliekų rūšį, o Klientas apmoka už atliekų, nepriskirtinų Atliekoms, kodu 17 09 04, rūšiavimą ir utilizavimą;

12.2. Partneriui nustačius, kad Atliekos neatitinka Atliekas lydinčiuose dokumentuose nurodyto kodo ir/ar jų sudėtyje yra medžiagų, dėl kurių Atliekos negali būti priskirtos Atliekoms, kodu 17 09 04, kas laikoma šių Taisyklių pažeidimu, Klientas ne ginčo tvarka įsipareigoja už kiekvieną m3 ir (ar) toną neatitinkančių 17 09 04 kodo mokėti Vykdytojui 30 Eur (trisdešimties eurų) plius PVM dydžio baudą už vieną m3 arba 120 Eur (vieno šimto dvidešimties eurų) plius PVM dydžio baudą už vieną toną, priklausomai nuo to, koks matavimo vienetas numatytas PVM sąskaitoje-faktūroje. Jei tokiose atliekose yra pavojingų atliekų, Klientas įsipareigoja mokėti 150 Eur (vieno šimto penkiasdešimties eurų) plius PVM dydžio baudą už vieną m3 arba 500 Eur (penkių šimtų eurų) plius PVM dydžio baudą už vieną toną, priklausomai nuo to, koks matavimo vienetas numatytas PVM sąskaitoje-faktūroje Bauda skaičiuojama nuo bendro atsivežtų atliekų kiekio. Be šių sankcijų Klientas įsipareigoja atlyginti Vykdytojui visus jo turėtus nuostolius, įskaitant, tačiau neapsiribojant valstybės ir/ar vietos savivaldos priežiūros institucijų dėl to pritaikytų sankcijų kompensavimu.

13. Partneris užsakymo vykdymo metu pagal Kliento prašymą Klientui gali suteikti būtiną įrangą/konteinerius Atliekoms sandėliuoti (kaupti). Įranga perduodama patvirtinant įrangos užsakymą Zolt App, kuris laikomas Įrangos priėmimo-perdavimo aktu bei nuomos ar panaudos susitarimu. Užsakymą įvykdžius ar jam nutrūkus anksčiau laiko, Įrangą Klientas privalo grąžinti, o Partneris priimti per 3 darbo dienas po užsakymo pasibaigimo. Grąžinama Įranga turi būti tokios pačios būklės kaip ir perdavimo Klientui metu, atsižvelgiant į natūralų jos nusidėvėjimą;

14. Klientas, susipažindamas su taisyklėmis patvirtina, jog jam yra žinoma, kad jam perduotas 8-10 m3 konteineris pripildytas Atliekomis negali sverti daugiau kaip 3 tonas;

15. Klientas, susipažindamas su taisyklėmis patvirtina, jog jam yra žinoma, kad jam perduotas 30-36 m3 konteineris pripildytas Atliekomis negali sverti daugiau kaip 10 tonų;

16. Klientas patvirtina, kad jam yra žinoma, jog jam perduotas konteineris jo teritorijoje gali būti ne ilgiau kaip 14 (keturiolika) kalendorinių dienų. Tuo atveju, jeigu konteineris Kliento teritorija yra daugiau nei 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, taikomas 10 eurų už vieną dieną plius PVM įrangos nuomos mokestis.

17. Sutikdamas su šiomis taisyklėmis Klientas įsipareigoja:

17.1. apmokėti už suteiktas Paslaugas nustatyta tvarka ir terminais;

17.2. perduoti Partneriui tik 17 09 04 kodą atitinkančias Atliekas ir prisiima su tuo susijusią riziką bei atsakomybę;

17.3. užtikrinti, kad Atliekų perdavimo Partneriui momentu jis bus teisėtas Atliekų savininkas arba turės teisę jas perduoti Partnerio nuosavybėn, Atliekos nebus įkeistos ar areštuotos, tretieji asmenys neturės reikalavimų į jas, ginčų dėl jų teismuose ar arbitražuose nebus, taip pat Atliekos nebus apsunkintos jokiomis trečiųjų asmenų teisėmis ar suvaržymais, tretieji asmenys nebus pareiškę jokių pretenzijų į jas;

17.4. užtikrinti tinkamą privažiavimą prie Atliekų surinkimo vietos ir galimybę jas pakrauti į Partnerio transporto priemonę;

17.5. įsipareigoja užtikrinti, jog Kliento atstovai, vairuotojai ir/ar kiti asmenys, kurie bet kokiu būdu dalyvauja iškraunant, sveriant ar išvežant Atliekas ir/ar kitokiu būdu bei tikslais yra Atliekų rūšiavimo bazėje ir/ar kitoje Partnerio teritorijoje, laikysis teisės aktuose nustatytų saugos darbe, kelių eismo, transporto judėjimo, priešgaisrinės saugos taisyklių reikalavimų, krovos ir kitų Partnerio taikomų reikalavimų be nurodymų;

17.6. užtikrinti, kad konteineris aptarnavimui bus paruoštas nuo 7 val. ryto;

17.7. apmokėti už suteiktas Paslaugas, jeigu konteineris neaptarnautas dėl Kliento kaltės (neišstumtas konteineris, užstatytas privažiavimas, neįmanoma privažiuoti, klaidingas iškvietimas ir kt.);

17.8. papildomai sumokėti tarifą už prastovas, t. y. 0,3 EUR/min, jeigu Partneriui tenka laukti pas Klientą ilgiau nei 10 min.;

18. Sutikdamas su šiomis taisyklėmis Klientas turi teisę:

18.1. per 2 (dvi) darbo dienas nuo paslaugos suteikimo reikšti pretenzijas/pastabas dėl suteiktų Paslaugų kokybės. Per nustatytą terminą nepareiškus prieštaravimų laikoma, jog Partneris tinkamai įvykdė užsakymą ir bet kokios pretenzijos, pateiktos pasibaigus nustatytam terminui laikytinos kaip nepargrįstos ir nepriimtinos;

18.2. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos-faktūros išrašymo dienos teikti pretenziją dėl PVM sąskaitoje-faktūroje nurodytos mokėtinos sumos teisingumo. Per nustatytą terminą nepareiškus prieštaravimų laikoma, jog Vykdytojas tinkamai įvykdė Sutarties sąlygas ir bet kokios pretenzijos, pateiktos pasibaigus nustatytam terminui laikytinos kaip nepargrįstos ir nepriimtinos;

19. Partneris:

19.1. įsipareigoja priimti iš Kliento 17 09 04 kodą atitinkančias Atliekas ir jas panaudoti / perduoti tolimesniam naudojimui / šalinimui laikantis Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytos tvarkos;

19.2. įsipareigoja užtikrinti, kad Partnerio ir/ar jo pasitelkto kito Atliekų tvarkytojo, kurie bet kokiu būdu dalyvauja surenkant Atliekas ir/ar kitokiu būdu bei tikslais yra Atliekų surinkimo ir/ar kitoje Kliento teritorijoje, laikysis teisės aktuose nustatytų saugos darbe, kelių eismo, transporto judėjimo, priešgaisrinės saugos taisyklių reikalavimų, krovos ir kitų Kliento taikomų reikalavimų bei nurodymų;

19.3. turi teisę išrašyti sąskaitą už netinkamai išrūšiuotas atliekas;

19.4. turi teisę be atskiro įspėjimo Kliento atžvilgiu taikyti baudas už Kliento netinkamai vykdomus ar nevykdomus šia Sutartimi prisiimtus įsipareigojimus;

19.5. Jei Klientas yra fizinis asmuo, Partneris turi teisę rinkti, tvarkyti ir saugoti šioje Sutartyje bei kitais būdais Vykdytojui pateiktus duomenis, įskaitant bet neapsiribojant vardu, pavarde, asmens kodu, gyvenamosios vietos adresu, telefono numeriu, elektroninio paštu adresu.

20. Klientas patvirtina, jog supranta, kad laiku nesumokėjus už suteiktas Paslaugas ir (ar) laiku neapmokėjus pakoreguotų PVM sąskaitas-faktūras, Klientas moka 0,2 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną;

21. Jeigu Klientas pažeidžia šiose taisyklėse aptartas sąlygas dėl konteineryje leidžiamo atliekų svorio, už kiekvieną viršytą toną Klientas moka 100 Eur plius PVM;

22. Klientas yra atsakingas už pateiktų Atliekų sudėties atitikimą šios Sutarties reikalavimams;

23. Partneris yra atsakingas už Paslaugų teikimo atitiktį teisės aktų reikalavimams;

24. Klientas įsipareigoja neatskleisti konfidencialios informacijos. Konfidenciali informacija reiškia su Paslaugų teikimu susijusią informaciją, taip pat bet kokią komercinę, techninę ar be tokios kitos rūšies ar pobūdžio informaciją ar duomenis, tiesiogiai susijusius užsakymą vykdančiomis šalimis ir su jais susijusiomis įmonėmis, jų vykdoma veikla, darbuotojais, tiekėjais, klientais ar užsakovais, kurią bet kokiu pavidalu Šalis pateikia, ar kuri bet kokiu kitu būdu tapo žinoma vykdant užsakymą ir kitaip bendradarbiaujant tarpusavyje;;

25. Pareiga laikyti Konfidencialią informaciją paslaptyje ir neatskleisti jos tretiesiems asmenims, jei toks atskleidimas pažeistų šio Sutarties straipsnio sąlygas išliks tol, kol tokia Konfidenciali informacija teisėtai taps viešai žinoma tokiu būdu, kuris nepažeidžia Įstatymų ir šios Sutarties sąlygų;

26. Konfidencialios informacijos atskleidimu nelaikomi atvejai, kuomet dėl Kliento netinkamo ar visiško prisiimtų įsipareigojimų nevykdymo Partneris privalo kreiptis į trečiuosius asmenis dėl priverstinio įsipareigojimų vykdymo;

27. Konfidencialios informacijos atskleidimu nelaikoma Kliento įsiskolinimo ar kreditingumo istorijos pateikimas bendrovėms, kaupiančioms informaciją apie fizinių ir (ar) juridinių asmenų kreditorinius įsipareigojimus ir jų vykdymą bei tokios informacijos pateikimą finansų įstaigoms, telekomunikacijų bendrovėms, komunalinių paslaugų teikėjams ir kt.